بیت کوین رایگان با اپلیکیشن pivot 

اپلیکیشنی که می خواهم به شما معرفی کنم  اپلیکیشن pivot در زمینه دریافت بیت کوین به صورت روزانه است .این اپلیکیشن یک اپلیکیشن اندرویدی می باشد که روزانه ۴ بیت کوین بین کاربران خود تقسیم می کنید این اپلیکیشن همانند اینستاگرام  می باشد .شما باید پاور خود را در این برنامه افزایش دهید و روش افزایش پاور به اینصورت می باشد که هر پست که می گذارید و می خوانید و زیرمجموعه ای که می گیرید پاور جمع می کنید یعنی هر چه پاور شما بیشتر باشد سهم شما از ان ۴ بیت کوین بیشتر خواهد بود و حداقل میزان برداشتی هم ۶۰ هزار ساتوشی می باشد و طبق بررسی هایی که انجام دادم برنامه معتبری می باشد و هر روز بر تعداد اعضای ان افزوده می شود

این برنامه را فقط باید از طریق موبایل دانلود کنید امکان دانلود این برنامه بر روی کامپیوتر نمی باشد

نکته : شارژ رایگان فقط به کسانی پرداخت می شود که از طریق لینک ما عضو شوند.

تعداد ۳۵۰ فالور در برنامه pivot در کمتر از یک هفته

سرمایه گذار این برنامه بزرگترین سایتهای صرافی جهان از جمله Binance بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال با بیش از ۵۰۰ میلیون دلار سرمایه می باشد

سرمایه گذاری شده توسط آزمایشگاه های Binance، Huobi، LD Capital، INBlockchain و Link VC

نحوه افزایش پاور در برنامه pivot :

شما با خواندن پست های شبکه های اجتماعی ۲۰۰ پاور در برنامه pivot می گیرید

با معرفی هر نفر ۱۰۰۰۰ پاور می گیرید

با پست گذاشتن و حتی مطالعه پست ها و لایک کردنشون ۲۰۰ پاور می گیرید( نیازی نیست حتما پست ها را بخوانید فقط لازمه در پست ها گزینه get read power را بزنید تا مقدار پاداشتون را بگیرید(در آخر هر پست گزینه get read power می باشد که حتما باید روی ان کلیک نمایید تا پاور به کاربریتون افزوده شود)

آموزش ویدیویی نصب و نحوه کسب درامد با اپلیکیشین pivot

توجه: در هنگام دانلود برنامه شما باید جیمیل خود را وارد کنید و همان جیمیل در برنامه یوزر شما می باشد

دانلود اپلیکیشن

بعد از کلیک بر روی لینک دانلود با صفحه زیر مواجه می شوید با کلیک بر روی گزینه log in with google جیمل خود را وارد کرده و سپس وارد فروشگاه گوگل شده و اپلیکیشن را دانلود نمایید .

 

بعد از دانلود و باز کردن برنامه حتما بر روی گزینه log in در بالای برنامه کلیک و با جیمیل خود وارد شوید تا به عنوان کاربر شناسایی شوید.

هر روز پست هایی که ارسال می شود را حتما لایک کنید برای هر لایک ۲۰۰ پاور به کاربری شما افزوده می شود و برای پست گذاشتن هم همینطور سعی کنید زیرمجموعه گیری کنید با لینک خودتون برای هر نصب ۱۰۰۰۰ پاور به کاربریتون افزوده می شود .فرصت را از دست ندهید همین حالا نصب کنید چون این اپلیکیشن تازه راه اندازی شده است و در حال حاضر کمتر از ۲۰۰ هزار کاربر دارد و سهم شما از ۴ بیت کوین بیشتر خواهد بود

حتما بحث زیرمجموعه گیری را جدی بگیرید چون ۱۰ درصد از درآمد زیر مجموعه به شما تعق می گیرد(اینطور نیست که از حساب زیرمجموعه کم شود هر چقدر زیرمجموعه شما در آمد داشته باشد به مقدار ۱۰ درصد در آمد آن کاربر به شما تعلق می گیرد)

این سایت تست شده و واقعی می باشد.

توجه :هر روز پاورهایی که جمع می کنید برای همان روز است و روز بعد دوباره ریست می شود

 

آموزش محیط برنامه :

پس از دانلود نرم افزار توسط همان جیمیلی که حساب را ایجاد کرده اید در نرم افزار لاگین کنید که با محیط زیر مواجه میشوید

pivot2

 

۲-نحوه کسب درآمد در pivot و راههای جمع آوری پاور

 در این شبکه اجتماعی شما با دیدن و خواندن پست های سایر کاربران، اشتراک پست ها و دعوت دوستان به PIVOT ، پاور هدیه میگیرید که هر چه میزان پاور شما بیشتر باشد سهم بیشتری از این استخر ۴ بیتکوینی نصیب شما میشود. پاداشها نیز هر روز سر ساعت ۱۳:۳۰ به بیتکوین تبدیل و با پیامی مثل تصویر زیر در صفحه اول اپلیکیشن به شما اطلاع داده میشود. در این کادر بر روی گزینه Collect Bonus کلیک کنید تا ساتوشی های محاسبه شده به موجودی شما اضافه شود.
پاورهای هر روز در پایان آن روز صفر شده و در انتظار فعالیت در روز جدید میماند.
pivot-btc

برای این کار کافیست پس از ورود به اپلیکیشن  بر روی گزینه Daily Tasks For Power  کلیک کنید و صفحه زیر باز میشود

pivot-power

pivot

 

گزینه اول : دعوت دوستان و کسب ۱۰۰۰۰ پاور از هر زیرمجموعه

با دعوت از دوستان خود میتوانید ۱۰۰۰۰ پاور هدیه بگیرید.با کلیک بر روی این گزینه، در پنجره جدید باز شده بر روی INVITE MY FRIENDS کلیک کنید و لینک زیرمجموعه‌گیری خود کپی و برای دیگران بفرستید.

 

🔸گزینه دوم: بازدید پست ها و کسب ۱۰۰ پاور از هر پست

شما با خواندن پستهای شبکه های اجتماعی ۱۰۰ پاور میگیرید ، که در روز حداکثر ۲۰ پست میتوانید ببینید و ۲۰۰۰ پاور میگیرید.

با ورود به گزینه دوم میتوانید پستهای دیگران را ببینید که در زیر پست ها یک دکمه نارنجی رنگ READ & SHARE FOR POWER خواهید دید. آن را انتخاب کنید سپس در صفحه جدید پایین پست، گزینه سبز رنگ  GET READ POWER را کلیک کنید  و ۱۰۰ پاور پاداش بگیرید

 

🔸گزینه سوم:کسب  ۱۰% درآمد بدست آمده توسط زیرمجموعه ها

پس از این که دوستان خود را دعوت کردید علاوه بر آن ۱۰,۰۰۰ پاوری که میگیرید، ۱۰% از پاور جمع آوری شده آنها را هم میگیرید.
برای مثال اگر زیرمجموعه شما از هر پست ۱۰۰ پاور بدست بیاورد شما ۱۰ پاور خواهید گرفت و همچنین اگر زیرمجموعه های شما دوستان خود را به این نرم افزار دعوت کنند علاوه بر اینکه زیرمجموعه های شما ۱۰۰۰۰ پاور میگیرند شما هم ۱۰۰۰ پاور خواهید گرفت.

۳-برداشت از PIVOT

حدنصاب برداشت ۱۰۰ هزار ساتوشی (۰.۰۰۱BTC) می باشد.

بعد از رسیدن به حد نصاب ، برای برداشت موجودی حساب ، در صفحه پروفایل یا داشبورد خودتان ، وارد قسمت wallet شده ، بر روی موجودی کلیک کنید و در پایین صفحه گزینه withdraw را بزنید. آدرس بیتکوین خود را در قسمت Withdrawal address وارد کنید. مقدار مورد نظر برای برداشت (بیشتر از حد نصاب) را وارد و بر روی دکمه SUBMIT کلیک کنید. موجودی معمولا بین ۲ تا ۳ روز کاری واریز میشود.

 

آموزش زیرمجموعه گیری:

برای گرفتن لینک دعوت خودتون طبق عکس اول برید قسمت پروفایل و روی Invite کلیک کنید میرید داخل صفحه جدید که کافیه روی گزینه Invite My Friend کلیک کنید تا بهتون لینک دعوت مخصوص خودتون رو بده

کافیه روی این گزینه کلیک کنید تا بهتون لینک دعوت خودتون بده

تغییرات در ورژن جدید برنامه :

در ورژن جدید برنامه توکن جدیدی pvtp که توکن خود برنامه می باشد اضافه شده است به دلیل معروفیت برنامه و در حال رشد بودن برنامه اگر علاقه مند هستید می توانید از قسمت تنظیمات گزینه wallet از طریق بیت کوین هایی که بدست آورده اید خریداری کنید .احتمال خیلی زیاد ارزش این توکن ها زیاد خواهد شد . ارزش هر توکن در حال حاضر ۱۰ ساتوشی که برای خرید هر ۱۰۰۰ توکن نیازمند ۱۰۰۰۰ ساتوشی هستید .

 

بعد انتخاب گزینه wallet در تنظیمات بر روی pvtp کلیک کنید .

در صفحه جدید دو گزینه را مشاهده می کنید .

گزینه exchange که رنگ ابی می باشد برای تبدیل بیت کوین های شما به توکن pvtp می باشد

گزینه redemption برای تبدیل توکن های pvtp به بیت کوین می باشد .

و بعد از کلیک بر روی گزینه exchange مقدار توکنی که می خواهید خریداری کنید را وارد می کنید ( حداقل خرید۱۰۰۰ توکن) و بر روی گزینه exchange در پایین برنامه کلیک کنید.

 

در صورتی که برنامه را تا به حال دانلود نکرده اید حتما دانلود کنید یکی از بهترین برنامه های کسب درآمد می باشد .